فروشگاه فایل نوآوران

بزرگترین دستیار آموزشی و پژوهش

پرسشنامه ارزش ویژه برند (مدل آکر)

پرسشنامه ارزش ویژه برند  (مدل آکر)

پرسشنامه ارزش ویژه برند شامل 20 گویه و 4 مولفه در فایل ورد می باشد که در داخل فایل پرسشنامه سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است. همچنین تعریف های مربوط به هر مولفه داخل فایل پرسشنامه همراه با ذکر منبع آورده شده است.

 

 

مولفه های پرسشنامه ارزش ویژه برند

  1. وفاداری به برند
  2. کیفیت برند
  3. تداعی برند
  4. آگاهی از برند

 پایایی: پایایی 0/70

 نوع فایل: ورد (Word)

مولفه: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد

2صفحه

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
(شامل 5% تخفیف به مدت محدود)
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
توجه: برای خرید امن و دانلود سریع و بدون مشکل لطفا اگر اتصال به اینترنت از طریق ف.ی.ل.ت.ر.شکن یا V.P.N دارید ابتدا این ابزار را خاموش و قطع کنید تا جهت ورود به درگاه پرداخت دچار مشکل نشوید.
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
ایمیل
موبایل
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Arzesh-brand_2183501_3210.zip26.1k